Jobb..

Nu ska jag snart iväg och jobba 8-17.. Älsklingen ligger där inne och sover.. Ska strax gå oin och väcka han så vi kan köra..
Sitter här med mitt morgonte, det är så god på morgonen.. Mums..
Spelningen var jätte bra igår.. Pizzorna vi åt igår var sådär =/ Patrik har sprungit och druckit vatten hela natten och jag varit törstig hela natten =/...

Ikväll ska vi bara mysa framför tv <3 Känner att vi behöver tid tillsammans.. Och det ska de blir denna helg, mysigt <3

Nu är det bara 10 dagar kvar *nervös*
Tack älskling för du stöttar mig <3
Jag älskar dig <3

Nu måste jag springa
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0