Jobb..

Vakna och gick upp vid 7.30 idag.. samtidigt som älsklingen körde till jobb.. Gjorde en mugg varm choklad och satte mig här vid datorn lite !
Idag har jag läst lite, och spelat sims !
Har även lagt kycklingklubborna vi ska ha i lite egen marinad.. Mums <3..
När älsklingen kommer hem vid 16-17 tiden ska vi ha kycklingklubbor med ris och beanersås..
Sen blir de jobb för mig inatt.. 21-09...
Blir säkert mysigt !
Skulle försöka vila en stund nu, så har legat i sängen i ca 40 min.. Men somna aldrig =/.
Tänkte försöka sen igen vid halv 3 tiden, brukar vara lättare då.

Har bestämt mig för att jag SKA börja simma.. Själv eller inte, de kvittar...Jag ska dit. Torsdagar, fredagar och lördagar =)..
Ska börja nästa vecka =)..

Nästa måndag. den 30 ska jag till skolan och diskutera min studie.. ska bli spännande!

ajja. skriver kanske mer imorgon !
Puss och kram på er <3

Älskar dig Patrik, du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0