Långa dagar !

I fredags var jag i stan...
Sen hjälpte jag mamma, och sen körde vi och storhandla när älsklingen sluta jobba!
Var inte hemma förän vid 19 tiden..=/
Igår åkte vi in till Ystad och handla lite.... Jag handlade två ljus stakar som står i fönstret nu, fina =)
Sen åkte jag och jobba 14-22..
Idag vakna vi, sen stack vi först till Ikea och handla en massa..
Sen stack vi till Entré och shoppa.. Handlade present till min älskling <3 sen handlade jag en jätte fin klänning =)
Är såå nöjd och glad <3. thihi.. Där träffades vi även Anna och Peter, fika med de på Burger King och snacka lite.. =P
Skulle ju hitta en bikini men eftersom jag är storbystad så fanns där ingen =( blir ledsen..

Nu har vi precis blivit klara med min nya stol vi köpte.. Och älsklingen har nyss varit och tvättat bilen...
Ikväll blir de lite mys framför tv:n med morötter, vitlöksbröd och popcorn.. Om vi orkar allt =)

nej nu ska jag gå och betala räkningar innan jag glömmer..
ha en fortsatt bra kväll..
Älskar dig Patrik <3 Över allt.. Tack för en underbar helg <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0