Ledig!

Idag är jag ledig, väldigt skönt !
Ska allmänt ta de lugnt, se om jag kan städa inne på toa!
Igår var de tvättdags 14-21 och städning, kändes så skönt resten av dagen så fint här var!
Sen blev de taco till middag (igen) , rester sen dagen innan!
Vädret var inte så bra igår så vi tog de endast lugnt här hemma och mös!..
riktigt härligt har de varit att ha älsklingen hemma och bara umgås med honom denna helg <3.

Imorgon är de dags*nervös*.. Hoppas de går bra nu!
Tack baby <3
Ska åka in till mamma innan imorgon, redan när älsklingen åker till jobb kl 8.. Sen tar jag väl bussen hem vid 12 eller något.. Eller så stannar jag i Ystad, tänkte om jag kanske skulle hämta barnen på dagis och umgås med dem lite imorgon =).. hmm..Skulle varit kul.. Så vi får se hur de blir!
Får ringa och fråga dem senare!

men men, nu ska jag spela lite sims.. Helt inne på de nu (a)
Ska även läsa massa idag..

Älskar dig Patrik <3
Tack för en underbar helg <3 Tack för allt <3
Du är bäst <3
Aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer
Postat av: sara

Det hade barnen tyckt om.. =)

2009-03-23 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0