Massa jobb..

Igår var de först handledning sen jobb.. trevligt..
Hade himla kul på jobb igår =P
Idag ska jag på arbetsintervju  på en förskola, fast som timvikarie kl 13.00.. Sen blir det jobb 16-22.. Trevligt..
I helgen blir de också jobb..
Även gå in extra på Måndag 16-22..

Skulle behöva en hemmadag och bara pyssla.. Hemmadag med min älskling <3.
På söndag kommer vi få de, ska bli väldigt härligt <3.
Älskar dig Patrik över allt <3

Gick in på stationen igår när jag satt och vänta på bussen, skulle gå på toa, och när den äldre mannen var klar så gick jag in och fyy f****n, de skulle jag aldrig ha gjort.. Som de lukta =( Den lukten satte sig i huvudet, så jag hade ont i huvudet hela dagen.. Tills jag gick och la mig igår.. ahh, de glömmer jag aldrig..

Men men, nu ska jag äta frukost, ska ta bussen till Ystad halv 12..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

  saknar mina små pluttisar <3 Ska se om jag kanske hinner komma in och leka med dem nästa vecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0