Massa mys <3

Massa mys har det blivit med älsklingen denna helg <3
Ahh, han är så underbar <3 Tack älskling.

I fredags jobba jag, sen i lördags var anna och peter här. Tack för en trevlig kväll igen..
Igår var vi på bio och såg män som hatar kvinnor.. =/ Säger inte så mkt.. Men den var bra.
Nu är älsklingen och jobbar.. Jag sitter här och ska snart ta på mig och springa ut med aladdin en runda.. Sen blir de en dusch. Härligt..
Nyss gjort en adressändring hem till mammsen igen...hehe...
Nej vi ska inte flytta isär, men de är för att jag ska kunna gå i skolan i Ystad. Så jag börjar skolan den 4 maj..Spännande..

Ajja, får skriva mer sen..
HAHAHA säger jag..
Puss och kram <3

Älskar min man Patrik,<3
aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson

TACK Emma och Patrik för en rolig och mysig kväll, tycker jag vi får göra om, faktiskt=)

Hoppas vi ses imorgon (tisdag) emma <3



Pussspuss

2009-03-09 @ 20:52:59
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0