Massa mys..

Idag har jag varit hemma och tagit de lungt... Bytt dag till aladdins klorklippning till tisdag nästa vecka, så han kan få simma också =)..
På torsdag nästa vecka ska jag på arbetsintervju, fast som timvikarie på en vikarielista på en förskola.. De ringde idag.. Så vi får se..Har även fått en rätt så OK tjänst där jag jobbar nu.. Ca 66 % är den på.. Så det är alltid något.
Massa kvällar jobbar jag iaf..

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska sluta så han kan komma hem.. Saknar honom så sjukt mkt.. Ikväll blir det massa mys.. Till mat blir de potatisgratäng med fläskfilé.. Mums <3

ajja, hoppas ni får en trevlig dag
imorgon blir de arbetsförmedlingen kl 10 =/

Puss och kram <3
Älskar min man <3
Aladdin, familjen, vännerna <3

Såhär såg jag ut igår morse.
 

Såhär ser jag ut nu...

Kommentarer
Postat av: pauline

Fin du blev gumman

2009-03-04 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0