Min älskade älskling <3

Igår åkte jag med älsklingen in till ystad redan vid 07.30...
Åkte upp till syrran och umgicks med henne...
Vi åt goda bullar som jag köpte påväg dit... =)
Sen åkte vi ner till stan... jag handlade en jättefin tröja =)
Kl 14 var jag på skolan och snacka lite... trevligt... Startar den 4 maj men eftersom jag är klar med datorkunskap så ska jag börja den 18 maj.. Ska bli härligt =)

Älsklingen kom sen och hämta mig kl 17... sen blev de mat när vi kom hem..<3
Mys blev de på kvällen <3
Älskar att mysa med min Patrik <3

Idag kom Pauline hit,  trevligt =)
gick och fika, sen på boan lite...

Sen kom älsklingen hem och då blev de massa mys <3

Imorgon blir de tandläkaren kl 10, sen massage halv 1..
Sen ska jag jobba mellan 16-08...
Sen är jag ledig <3.. härligt.

Massa mys med min älskling <3.
Älskar honom så sjukt mkt.. Ingen kan någonsin känna den kärlek till någon som jag gör till han <3
Mitt allt <3

nu ska jag ringa mamma, sen gå och mysa med älsklingen <3
Sen sova..

Puss och kram <3

Älskar dig patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0