Min älskling <3

Han var så sjukt underbart mysig igår.. Hela dagen <3.
och imorse vakna jag av att han låg och höll om mig och pussa mig <3.. Riktigt mysigt.
Älskar när han är så.. Men ja, han är så de mesta av dagarna så de är alltid mysigt.
Har världens bästa sambo <3
Ingen har eller kan göra mig lyckligare.. Det är som att leva i en saga <3
Min prins <3

Satte klockan på kvart i 9 imorse, var tvungen att gå ut med aladdin nu innan HSB kommer och sätter upp brandvarnaren..=P
Nu sitter jag här och dricker min dricka.. riktigt mumsig.. Vispgrädde,glass och capucino (vet inte hur de stavas) pulver..Man blandar allt tillsammans så de blir en dricka.. Mums <3

Sen blir de jobb 16-22 idag... Har sjukt mkt träningsvärk i armarna så får hoppas de går bra.
Saknar min baby <3

Anna <3
Tack för de du skrev i din blogg <3.. Det värmer.
http://annaidawanda.blogg.se


Ajja, hoppas ni får en bra dag!
Själv sitter man här och nyser =(
Puss och kram <3

Älskar min man Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0