Mysig hemmadag <3

En mysig hemmadag ska jag och aladdin ha idag <3..
Allmänt ta de lungt.. Får kanske städa undan här hemma men annars inget annat..
Iaf inte förän kl 15.. Då jag ska simma och klippa klor på aladdin... han kommer älska de...
Ska försöka ta bilder idag =)..
Nu sitter jag här, har nyss druckit mitt morgon te.. Rabarber grädd.. massa gott..
Älsklingen fick brått till jobb imorse så inget mys =(..

Har fått jätte ont vid örat =/ typ ovanför öronsnibben =(.. gör skit ont..
Men men, hoppas ni får en bra dag..
Själv ska jag hålla på med uppdateringar på datorn nu.. kommer upp massa sådana nu helt plöstligt =/..

Älskar dig Patrik <3 Min man, du är den underbaraste på jorden.. Utan dig hade jag inte varit hel.. Du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0