Mysig hemmahelg <3

I fredags natt till lördag jobba jag natt!
Helt ok!
Sen har jag och älsklingen umgåtts med varandra i helgen <3
Riktigt härligt.. Var länge sen <3
Igår när jag kom hem mös vi lite, sen gick vi upp och åt frukost..mums..
Vid 12 tiden skulle jag gå in och läsa i sängen, men råka somna.. Sov 1 timme tills älsklingen kom in och la sig bredvid mig och väckte mig..<3
Vid 1 tiden körde vi ut till skogen med Aladdin, så han fick gå/springa av sig.. Han verkligen älska de <3.. Gick där ca ½-1 timme..
Till middag blev de taco, min älskling älskar de <3
Sedan igår kväll tog vi de bara lugnt..<3. Var så skönt..

Idag ska vi tvätta... Snart gå ner och kolla om där är ledigt nu redan !
Sen om vädret blir bättre ska vi köra ut till skogen!..

Massa mys med älsklingen idag/ikväll ska de bli <3..
Måndag: städa massa här hemma
Tisdag: ska iväg....*nervös*
Onsdag:  Lift tekning, handledning och jobb
Torsdag: Jobb
Fredag: Städa (kanske åka in till Ystad)
Lördag: Jobb
Söndag: Mysa med älsklingen <3
Måndag: Till skolan och snacka....

Så ser min vecka ut..!
Men men, nu ska jag spela lite sims !
Ha en trevlig dag!
Puss och kram <3

Älskar min underbara man Patrik <3 Du är mitt livs kärlek <3

9/11-08 <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

(går att trycka på bilderna så de blir större)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0