Mysig kväll <3

Idag har jag jobbat, slutade 17 och då kom min älskade älskling och hämtade mig..=)
Kul på vägen hem.. Nu blir de allt bättre..

När vi kom hem stack vi och handla sen blev de taco.. Nu sitter vi här och väntar på att melodifestivalen ska börja.. Spännande..Älsklingen och aladdin sitter och busar.. Mina sötnosar <3..
Ikväll blir de bara massa mys. Imorgon blir de att köra ut och hämta min moped på jobb, innan dess ska vi tvätta... Kanske köra ut med aladdin i skogen... Mysigt <3..
Ska bli härligt att få en heldag med min älskling och aladdin <3.. Bara massa mys..

Nej nu får jag kolla vidare på ikea.se....
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0