Ont i huvudet!

ahhh, har satans ont i huvudet =/ skulle sova länge men min underbara sambo väckte mig när han ville mysa imorse..
gullis <3.. Men det gör inget.. Lika bra att gå upp så man hinner göra allt idag!
Idag ska jag nog träffa Johanna en snabbis, skulle få något papper att lämna till chefen imorgon!..
Sen ikväll kommer Anna och Peter hit och äter mat vid 18.00..Ska bli väldigt kul.. <3
Ska bli min kyckling röra med vitlökskroketter.. Mums <3
Ska även hinna städa hela lägenheten idag.. Här är inte så mycket eftersom är här rätt städat men måste dammsuga osv..

Nej, nu har jag druckit upp mitt morgon te.
Snackar med Anna på msn <3

Ska väl påbörja min frukost tänkte jag.. Sen springa ut med aladdin..
Just de, han var och simma igår.. Älsklingen följde med.. De gick bra sa Patrik men han orka inte så mycket, och de kan jag förstå. Min plutt... Nu är han helt slut, så han sover i hallen..

Nu får ni ha en super bra dag !

Puss och kram <3
Älskar dig Patrik, du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Din Anna<3

iiiihh jag längtar tills vi ses gumman ;D<3<3<3

2009-03-17 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0