Regn =(

Älsklingen kom ut och hämta mig på jobb. Inga alls problem för honom att hitta dit.. tack älskling <3
Tur var väl de för de regnar ute =( så trist.. jag som skulle försöka hinna köra in till ystad och tvätta mopeden.. Men ajja, får bli en annan dag..
Har nyss varit nere och satt igång tvätten... Får snart börja diska.. skit mycket disk har vi =(..
Sen ska jag städa en massa här hemma..
Ska förmodligen ta buss in vid 3 eller 4 till Ystad och köpa skor (kanske) och gå på apoteket...
Blir de inga skor så åker jag inte till Ystad heller.

Ajja, sitter och lyssnar på lite musik nu...
Älsklingen är på jobb , aladdin ligger här bredvid och sover..

Ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Älskar min underbara sambo.. jag är väldigt lyckligt lottad som har fått en sådan underbar pojkvän. Han är bäst på alla sätt och vis. <3 Min kärlek till honom är enorm.. Älskar dig snuttis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0