Semester...

Idag har jag tagit semester.
Vi ska ju iväg och kolla på när Patriks lillebror har konsert. De vill man inte missa.
Nu på förmiddagen tänkte jag städa lite... Även göra pannkakor till frukost.. mums..
Sen ska jag duscha och göra mig iordning. För vid 4 , halv 5 ska vi köra..
Efter konserten ska vi hem till patriks mamma och käka, eller patrik ska.. Trevligt.=)
Imorgon blir det jobb 8-17.. Lång dag, får hoppas de blir bra =)..
Sen på söndag är jag ledig.. Och på måndag ska jag hoppa in extra =)

Detta är kul !
Det var en tjej som satt och sa att "hunden" var den knäppaste jag träffat..
Sen nu när man frågar så sa hon först. Nej jag mena Aladdin att han var den knäppaste.. I hennes blogg står de såhär:  Vi kom hem, aladdin var totalt tosig när vi kom hem, det är nog den sötaste hunden jag någonsin sett. <3
Efter de kom de fram, nej jag sa att "hunden" var den konstigaste fast på ett bra sätt..
HAHAHA.. Inget av detta håller ihop.. Man märker att de är en lögn..

Ajja.. Nu blir de dags för pannkakor <3
Massa snö har de kommit också =/

Patrik, du är det bästa som hänt mig.
jag älskar dig med hela mitt hjärta <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Pauline

Synd att hon inte kan säga sanningen ist. Men ashc, hon är inte ens värd att lägga ner energi på :)

2009-03-13 @ 10:45:30
URL: http://paauliineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0