Skönt att sova....

Idag gick jag upp 9.30.. Såå härligt att sova lite på morgonen.. Sov på älsklingens kudde och de gjorde de hela mycket mysigare <3
Saknar honom på morgonen... Det var så mysigt att ha han hemma då när han hade lite semester..
Han är så sjukt mysig min älskling <3 Nu är han på jobb, och jag har varit ute med aladdin, kört och handlat mat till aladdin..
Nu ska jag snart äta frukost.. mums <3 Sen ska jag påbörja städningen här hemma...

Sen blir de jobb ikväll 16.00-22.00..
Imorgon blir de allmänt att ta de lugnt med älsklingen <3..
På söndag ska vi ut och äta sen se bio.. Mysigt <3

Ha en super bra dag
Puss och kram <3

Älskar min man Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0