skulle..

nu skulle jag och johanna ha simmat, men johanna skicka sms imorse om att hon inte mådde så bra!
så de blev inget..
Just nu sitter jag här och dricker mitt goda morgon te.. mums =)
Älsklingen har kört och jobbat.. saknar honom redan =(
Om ca 2 timmar kommer Pauline hit, vi ska gå på boan osv...
Sen ska vi hem till henne ett tag!..
Efter jag träffat Pauline ska jag hem till mamma och hjälpa henne med saker..
Sen när älsklingen slutar ska vi köra och storhandla... Kommer vara sjukt mkt folk men ja =P
de fixar sig..

Ikväll blir de hemmagjord pizza... mums!
Imorgon blir det jobb 14-22.. Sen på söndag är jag ledig och då ska vi till Malmö, ska nog besöka de nya shoppingcentrum.. Massa skoj!
Måste hitta en ny bikini, min är alldeles förliten där uppe =/

Nu är de inte så långt kvar tills vi ska bli fotograferade.. längtar massa =)..
Dagen efter fyller min älskling 20.. Ojoj <3
ska handla present till honom idag. Och han kommer bli såååå glad <3


Men men, ni får ha en super bra dag..
Nu måste jag få i mig en macka..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik över allt..
aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0