Snart jobb..

imorse var vädret helt underbart, nu är de helt grått =/
Om en timme ca kommer älsklingen hem och då ska vi köra till jobb..
är himla trött idag men de får gå..
Har nyss legat i soffan en stund och kollat på tv, rätt trött.
ska snart gå och göra mig iordning, sen gå ut med aladdin innan de är tid att åka..

men men, ni får ha en super bra dag <3

Patrik <3 Jag älskar dig, tack för att du alltid finns där för mig <3 Du är min man förevigt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag saknar dig med gumman. Men jaa.. vi får se vad som händer lite längre fram :) Du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer,du var(är) den jag kan berätta Allt för, fast att vi har haft det sjukt jobbigt ibland så har vi alltid löst det på bästa möjliga sätt. En bättre vän än dig finns inte, det ska du veta.

2009-03-12 @ 18:51:51
URL: http://paauliineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0