Söndag...

Idag är det söndag!...
Jag gick upp och tvätta vid 8 imorse... Älsklingen skulle få sova länge.. men när jag kom upp efter att kastat in första maskinerna så kom jag på att vi glömt köpa sköljmedel och eftersom de regna ute så fick jag snällt väcka patrik (a)
Så han körde iväg och jag påbörja frukosten.. När han kom hem fick jag springa ner och lägga i två nya maskiner..
När jag kom upp hade älsklingen gjort te till mig.. Tack älskling <3 du är underbar..

Det var tänkt att vi skulle städa idag men har inte orkat riktigt.. Har myst en massa istället och det är mycket bättre <3..
Idag blev de hemmagjord potatisgratäng med sjömansbiff.. riktigt mumsigt..

Nu sitter jag här och bloggar medan älsklingen sitter bredvid och kollar på ngn serie på datorn =/..
Har nyss kommit ut ur duschen.. Varmt och skönt..

Ikväll blir det bara att ta de lugnt.. Se beck och äta chips och dippa.. Sugen på popcorn blev jag nu..mm. Hoppas älsklingen också vill ha <3

Sitter förtillfälligt och pratar med Anna på msn. <3
Alltid trevligt.<3
Tack för sist <3

Ni får ha en super bra kväll..
Imorgon kommer HSB hit och ska sätta upp brandvarnare. Sen ska jag åka och jobba och älsklingen ska simma med aladdin..<3

Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig merän ngt annat i världen.. Du gör mig så underbart lycklig.. Varje dag med dig är lika bra och underbar.. Förevigt vi <3

Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Din Anna<3

Tack själv Gumman min! Du är en väldigt trevlig och rolig tjej ! Men tycker inte om när du har hemligheter för mig. Berätta för mig istället! Jag vet att jag inte skulle ha frågat henne men jag tyckte att det itne var likt henne! Men vil lverkligen att vi ska kunna lita på varandra! Och jag tycker det verkligen är synd att ni inte är vänner längre! Jag hoppas ni kommer bli det igen!<3



PUSSPUSS gumman<3

2009-03-15 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0