Synd om mig =(

Idag gick vi upp vid 8 tiden...
Bakade frukostbullar, sen körde vi till Ystad och tvätta den nya bilen =)...
Igår var vi också i Ystad , visa pappa bilen, träffa syrran med familj och sen var vi och åt hos mamma och såg melodifestivalen..
Jag har bakat en del idag, frukostbullar, muffins med toblerone och sen vaniljbullar. Mums.
Till middag blev de lövbiff, pommes och beanersås.. riktigt gott..
När jag skulle kolla om pommesen var färdiga så brände jag mig ='( Riktigt ONT gjorde de..
Har fortfarande sjukt ont.. kan knappt böja mitt finger innan smärtan kommer..
Tur jag har min älskling som tar hand om mig..

ikväll blir de jobb 20.45-08.00.. Älsklingen ska faktiskt köra mig dit och sen hämta mig imorgon.. Får dock inte hoppas att han kör vilse min älskling <3.. har skrivet ut karta till honom också...

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt...Förmodligen köra in till ystad och tvätta mopeden lr ngt... får se..

Ha en super bra kväll/natt
Älskar min Patrik <3
Massa Massa..
Han är det bästa som hänt mig.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0