Tidig morgon =(

Uppe tidigt idag..
Ska ta bussen halv 10, in till Ystad.. Ska på handledning... Efter det ska jag åka hem direkt för att sen åka till jobb 16.00-22.00.. Blir mkt med jobb idag..
Älsklingen fick en mugg av mig igår där de stod en text, sen fick han en vit blomma med en röd ros.. Och han blev så glad <3
Han förtjänar allt på denna jord <3..
Han gör mig lycklig..<3

Nu har älsklingen kört till jobb såhär tidigt för att kunna sluta tidigare och köra mig till jobb.. Tack älskling, du är som sagt den bästa <3

Sitter för tillfället och dricker mitt morgon te, rabarber grädd. Mums...<3
Hoppas ni får en trevlig dag/kväll..
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik,du är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0