trötter....

Här sitter man och knappt kan hålla ögonen öppna =|
Försöker verkligen... Älsklingen kommer snart hem, (om någon få timme) =) längtar... han ska bara till mamma och hämta lite post jag fått...
Idag blir de kycklingfilé i en god sås, till det blir de vitlökskroketter..
Jag och älsklingen har bestämt att ikväll blir de inga datorer eller något för oss.. Vi ska bara umgås han och jag <3.
Ta hand om varandra. Längtar så tills han kommer hem och håller om mig.. Det känns som man är någon annanstans så mysigt det är.

Har tvättat idag, diskat ( 2 stora lass) och gjort iordning plåtarna.. =) har varit flitig..
Ska bara orka plocka upp tvätten också..
Imorgon blir de klippning och färgning =) längtar så sjukt mkt... Kuligt.
Mamma ska klippa sig 30 min förre mig fast på ett annat ställe =P

Fick veta idag, att en vän till mig som jag kännt sen i 5:an ska börja plugga i Spanien och sen bosätta sig i barcelona och jobba där =( Även om vi inte pratar med varandra kommer jag sakna henne sjukt.
Lycka till gumman <3 Detta är din dröm..

Men men, ha en bra kväll
Puss och kram på er <3

Älskar min man Patrik <3
min aladdin <3
min familj <3
mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag kommer ju komma hem och hälsa på då och då :). Kommer säkerligen inte att jobba i Spanien hela livet, åker väl hem nån gång :).

2009-03-04 @ 14:08:51
URL: http://itsaboutmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0