väntar...

nu sitter jag och väntar på min älskling <3..
vi ska ju köra till helsingborg och se när hans lillebror har spelning.
Ska bli spännande att se hur de är.. Älsklingen sa dock att de tillhörde att man fick ont i huvudet så får nog ta en panodil..
Men de är inget ovanligt, jag får alltid ta en innan jag ska iväg =/

Jag är glad att jag har Patrik <3 Han är världens bästa sambo <3
Jag älskar honom med hela mitt hjärta <3 Och jag vet att du älskar mig baby <3
Ses snart <3

nu måste jag springa och göra mig iordning, älsklingen är hemma om 40 min ca.. Jag somna som en stock på hans kudde innan.=/.. meningen var att jag skulle vila 10 min bara, inte sova i 40..

Men ni får ha en super bra kväll
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0