1 maj !

Idag är det den 1 Maj !
Dagen på jobb igår gick super bra... riktigt trevligt hade vi iaf..
Somna väl inte förän 23.30 och steg upp lite innan 07.. Så jag är lite trött men !
Älsklingen kom och hämta mig på jobb imorse, sen dess har vi tvättat, bakat och satt ihop grillen.. Även varit och handlat.!
Vi ska grilla här hemma idag, har köpt en egen men inte jätte stabil är den, så vi får hoppas den inte blåser omkull =/
Blir att allmänt ta de lugnt idag, förutom grillningen !

Imorgon ska Patrik in och träna, tror jag ska följa med honom in så jag kan gå på badhuset och simma =)
Det är fruktansvärt härligt  efter man har simmat... Man känner sig fräsh och frisk !

Ajja, nu ska jag gå ner till tvätten och ta upp de sista !
Ni får ha en trevlig dag !

Idag är det 5 år sen jag konfirmerade mig.. Shiiit  vad tiden går fort...
Ha de super
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik,
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0