ahhh blir galen..

Patrik försov sig imorse =/ stackars älskling <3
Kl var 8 när vi vakna, jag gick upp och satte mig här.
Kolla om mitt arbete var rättat och det var de, men skulle komplettera lite tyckte hon, eller ja..
först godkände hon mig och skrev bra kommentar. Sen lite längre ner i kommentaren stod där, ojsan nu såg jag bla bla bla.. så ja, bara till att ändra.. och det är gjort nu så nu väntar jag på svar =)

gick ut med aladdin, sen körde jag och handla på coop. där gick de inte bättre.. sur gubbe i kassan, ahh stör mig..
Såhär gick det till:
Jag betala mina saker och upptäckte att jag hade fått betala en sylt som tillhörde han som stod framför mig.

Jag: den här tillhör dock inte mig.
Kassan: nej men det är sådant som händer, den har väl trillat över.
Jag: Ja men jag har ju betalat för den?
Kassan: Ja men LILLA GUMMAN, så är det.
Jag: nej så ska de inte vara, jag tänker inte betala för något som inte är mitt.
Kassan: nej men då får vi lösa de.

Så jag fick pengar av han som stod framför mig istället, så fick han sin sylt.
Jävla gubbe i kassan alltså.

Nu blev jag arg. Skulle ha åkt in till mamma nu på morgonen men ska åka med älsklingen in imorgon istället.. Mår så dåligt efter pencilinen, så jag får ta den hos mamma imorgon istället.
Efter jag varit hos mamma ska jag till skolan kl 10-15. Härlig tid. Bättre än andra dagar.

Så idag ska jag bara vara hemma =). Tänkte plugga en massa idag.. För sen kl 18 ska vi på årsstämma med föreningen... Ska få reda på hur de blir med renoveringen av badrummet =).

Men men, nu ska jag kolla lite tv och prata med Pauline är hon kommer in på msn =)

Älskar dig patrik, massa massa <3 Min mysiga pojke <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Imorgon bitti när jag kommer till mamma kommer dessa små busfrön vara där:
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0