Andra betalningen...

Andra betalningen är också betald.. härligt.. nu längtar jag riktigt mycket...
Hoppas de är fint väder ute så man kan vara ute lite också =).. grilla osv..
Massa som ska köpas med iaf !
Igår var jag i ystad hela dagen, var uppe och lekte med barnen lite..Full rulle hela dagen..hehe.
Sen blev det hemmagjord pizza...
jag hämtade även ut min mobil igår som kommit tillbaka från lagning, och lite kläder från H&M..
Jag hade beställt 2 linne och 1 par leggins,
Patrik hade beställt 1 badshorts, 1 tenniströja(heter så), 1 piké tröja..
Mycket fint..

Idag vakna jag redan vid 7 när älsklingen stack till jobb =( Saknar honom massa nu... Sen satt jag uppe och gjorde arbete som nu är inlämnat.. väldigt skönt..
Pauline kom hit lite efter 11, vi gick och tog en fika på bullen och bönan...Sen körde hon hem lite efter 1, och då passa jag på att sova en stund eftersom jag ska jobba ikväll 16-22.. Sov ca 1 timme och det var väldigt skönt..

Nu sitter jag här och skriver lite, tänkte snart äta lite mat om jag orkar, annars får jag ta med mig till jobb.. Ska köra om ca 1 timme..
Måste hinna ut med aladdin också.. Skulle behöva springa in i duschen nu så jag piggnar till.. Ska försöka få älsklingen att följa med och simma på badhuset i Ystad imorgon, hoppas du vill baby <3.. bara du och jag <3

Ajja tack för en trevlig stund gumman, länge sen ju <3
Älskar dig.

Patrik, du är min man förevigt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0