Ändrade planer!

planen var ju att nästa månad när vi åker iväg, så skulle aladdin följa med svärmor till orsa. Men det har blivit lite problem så min kära syster och hennes familj ska passa aladdin <3 Tusen tack <3
Fabian ringde nyss och sa att han skulle passa aladdin, men att jag själv fick plocka upp efter honom när jag kom hem.. hehe..
Så detta kommer nog bli kul för alla, vi vet ju hur aladdin och deras hund brukar vara..hehe !. Men när de får sova tillsammans så kanske de vänjer sig..
Nu sitter jag här, nyss ätit 2 knäckemackor med ost och druckit ett glas smoothie. (måste handla mer)..
Himlans gott.. Tänkte springa ut med aladdin nu sen blir de tv halv 11. Sen tänkte jag faktiskt städa här hemma lite, iaf diska och dammsuga över !

För sen blir de jobb 16-22 =/
Hade en himla mardröm nu imorse =/ fy f*n vad rädd jag var när jag vakna !..
Har knappt hunnit träffa älsklingen heller, jag sov igår när han kom in och la sig, jag var ju hemma vid 22 och var trött =/ Sen imorse stack han till jobb vid 7...
Men ikväll får vi väl träffas en liten stund, ska försöka hålla mig vaken..

Ajja, jag älskar dig patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Såhär ser de ut när våra hundar träffas..Ibland kan de hålla på upp till 6- 7 timmar..

Kommentarer
Postat av: sara

japp jimmy kommer få roligt med två hundar o två barn.. =) FAst vi kommer sätta danska små flagor i aladdins bajs så får ni gå runt o plocka upp det när ni kommer hem.. =)

2009-05-07 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0