Arbete !

Igår jobba jag, gick bra.. När jag kom hem låg älsklingen i sängen och skulle sova.. Mysigt <3..
Hann iaf pussas och kramas lite..
Vakna vid 9 imorse, lagom tid... Sen dess har jag ätit frukost (gjorde pannkakor), varit ute med aladdin, gett honom mat, kollat tv 1 timme, diskat och skickat in 2 arbete till skolan.. har påbörjat 2 till men som Patrik ska hjälpa mig lite med.
Nu är kl 15.15 och baby kanske skulle komma hem redan vid 4, halv 5.. Hoppas =D Saknar honom så mkt..
Imorgon firar vi faktiskt 6 månader, och jag har fått ledigt från jobb.. Så imorgon ska vi in till ystad och äta god mat, ska ringa och boka bord ikväll. Sen ska vi troligtvis till mamma och kolla på bilarna eftersom de är crousing imorgon..Massa skoj..
Sen blir de bara mys hela kvällen =).

Ajja, nu ska jag springa ut med aladdin, sen får jag gå och ta på mig.. Funderar på att duscha innan också om jag hinner.. När älsklingen kommer hem ska vi gå och handla mat och till apoteket.. Blir tacos till middag.. <3. Gotti..

ha en super bra dag/kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, detta halvår med dig har varit magiskt underbart <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0