Arg....

I måndags var jag i skolan, sen ringde min läkare och prata in på telefonsvareren att jag skulle hämta ut pencilin på sjukhusapoteket för att mina prover hade kommit, och de visa sig att jag hade en bakterie i magen =(..
Men sjukhusapoteket hade stängt så jag tänkte ta de dagen efter !
Igår åkte jag med älsklingen in till ystad, han lämna mig hos syrran.. När jag kom fram tog jag och barnen bussen ner till sjukhuset för att hämta ut minpencilin, men tror ni där ligger något till mig? Nej, hon hade inte lämnat in något recept på mitt namn... Bara där blev jag arg och trött.. Sen ringer jag till min läkare och ja, då har hon semester i 1 vecka och återkommer den 26. Så nu får jag gå utan pencilin en hel vecka =/
Skaffa ALDRIG husläkare, de är skit....

Har mått skit de senaste kvällarna, mår riktigt illaoch är yr =/..
På dagarna och så mår jag riktigt bra, men sen slår de om på kvällen..
Igår mådde jag så skit och var trött att jag somna 18.30...

Vakna nu för en timme sen av att de åska och regna/hagla som f*n... Och typiskt så går larmet på bilen också.. Så kära sambon fick ta på sig och gå ut och titta.. jag hatar åska =/

ajja, idag blir det skolan 9-ca 15.. Sen ska jag och älsklingen åka hem och umgås.. Får hoppas jag mår bättre ikväll =)..

Igår passa jag även lillkillen, trevligt..
Sen fyllde Pauline år <3 Grattis igen gumman <3

Ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Patrik, du betyder allt för mig <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0