Doktorn !

Älsklingen och jag gick upp vid 6 tiden imorse, lr ja jag gjorde.. älsklingen låg kvar i sängen till halv 7.. såg så mysigt ut..Ville också krypa ner och mysa. <3
Åkte till ystad vid 7, tog bussen till doktorn.. tog passa prover osv... Så nu hoppas vi att allt är OK!...
Stack ner till apoteket och hämta ut lite medicin, järntabletter.. Har tagit en nyss !.
Åt lunch med patrik nu kl 12.. gott.. Sitter förtillfälligt hos mamma och drygar ut tiden... Mamm jobbar, simon är i skolan och emil ligger och sover..
Ska möta älsklingen kl 2 igen..ska till nästa doktor, ska vara där halv 3.. Efter de vet jag inte vad jag ska göra.. Gå på stan eller något skoj!
Har jätte ont i armen nu sen de tog fler liter ur mig =P haha..
Till middag idag blir de rester sen igår, laga r och kyckling i currysås.. Gott..
Sen blir de melodifestivalen ikväll.. semifinal.. får hoppas de går bra för vår..
Imorgon ska jag ta de lugnt på dagen,ska jobba på kvällen =/ trist.. Men det är bara onsdag óch fredag denna vecka..


ussch vad trött jag är =/..
Ajja, ska möta älsklingen om en timme.. Snart kan vi åka hem =)
Hoppas ni får en underbar dag/kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0