Första betalning...

då är första betalningen betald till vår resa...
Ska ju inte åka så långt, utan till lalandia... Ska bli riktigt härligt.. Jag älskar de stället, där kan man riktigt slappna av..
Vi åker den 22 nästa månad, så de är snart.. Är ju ledig från skolan 4 veckor  samtidigt och har tagit 2 veckor semester..

Yessss, sverige gick vidare igår.. väldigt skönt... Finlands bidrag är också så himla bra, lyssnade på den på radion och sen igår kväll på tv.. riktigt bra..
Så nu får vi hoppas de går super bra på lördag..
Jag och älsklingen ska sitta hemma och kolla på den..
Hörde även att Kevin ska vara med i den andra semifinalen imorgon.. För ett annat land, så vi får väl hoppas att de går bra för honom =)..

Idag blir de allmänt att ta de lugnt för mig under dagen, ut och gå osv.. Ska nämligen köra och jobba ikväll.. 16-22.. Som tur är, så är de inte så himla mörkt nu när man kör hem..
Sen ska jag hem och mysa med min älskling <3... Han lär ju sova men..

Kommer inte hinna skriva blogg imorgon skulle jag tro.. jag och älsklingen ska iväg imorgon bitti, sen ska jag leka med barnen lite på dagen... Sen är de ju melodifestivalen på kvällen =/..

Ajja, nu ska jag gå och äta frukost..
Hoppas ni får en super bra dag/kväll..

Patrik, jag älskar dig <3. Bättre än dig finns inte <3 DU är mitt allt <3
Aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tyckte att Finlands var jättebra :D. Bättre än Sverige tyvärr =/

2009-05-13 @ 20:16:37
URL: http://itsaboutmatilda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas ni får det roligt på lalandia!!!

2009-05-15 @ 07:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0