God morgon <3

Jobba som sagt till 22 igår, efter en lång dag fick jag äntligen se min älskling och mysa med honom <3
Tack älskling <3 thi ;)
Vakna när patrik körde till jobb, lika bra att stiga upp eftersom jag ändå ska ta bussen eller tåget till Ystad.. Börjar skolan 11.20 idag, ska på studiebesök.. Så slutar vid 16 tiden, och då ska jag hem om och hämta post hos mamma.=)

Sitter och funderar på vad vi ska äta för mat idag, hmm.. Någon som har någon idé?
Ska åka och jobba idag igen, fast inatt.. 21-08...

Ajja har nyss ätit frukost.. Tänkte snart ta och göra mig iordning, ge aladdin mat och gå ut med honom =)..

Vill säga ett stort GRATTIS till min syster som fyller år idag =).

Ni får ha en super bra dag/kväll.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, massa massa <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa grattis till din syster :) imorgon ses vi gumman, ska bli skoj. älskar dig

2009-05-25 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0