Grattis.........

Grattis på 6 månaders dagen älskling var det första jag fick höra när jag vakna upp i lördags av min älskade älskling..<3..
Nauw, det kändes så sjukt mysigt.. Tack för en underbar dag/kväll!

På dagen mös vi massa, sen vid 4 åkte vi in till Ystad för att äta på kinaresturangen... När de var färdigt stack vi hem till mamma för att kolla in bilarna vid halv 7 tiden.. Syrran m.familjen kom också ner, och grannarna..., Trevligt..
Åkte hem igen vid 8 tiden och hade en myskväll.. riktigt mysigt var det <3..
tack baby <3

Igår höll vi på att städa,tvätta,  var även ute och gick morgon rundan med Aladdin tillsammans, sen grilla vi på kvällen och kolla film.. Mysig dag <3.

Nu har älsklingen stuckit till jobb =( Saknar honom redan.. Idag blir de att ta de lugnt för mig, packa upp tvätten och göra fint i badrummet är ett måste...

Hoppas de blir lika fint väder idag som igår, kanske lite varmare hade varit kul =P

Men nu ska jag gå och göra annat..
ha en super bra dag.

Puss och kram <3
Älskar dig Patrik,
aladdin, familjen och vännerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0