Johanna !

Har städat lite idag, har faktiskt inte orkat dammsuga än =/
Har diskat, 3 gånger idag, bakat, dammsugat köket, lagt upp tvätten och ringt och ändrat läkaretid... Känner att min huvudvärk börjar komma =/
Baka som sagt idag, en kladdkaka, skicka sms att älsklingen inte fick äta av den när han kommer hem eftersom vi skulle ha den ikväll, men ja.
Jag kunde själv inte låta bli att ta en bit *skäms* så jag fick skicka tillbaka till patrik att han fick ta om han ville en liten bit iaf =)..

Sitter förtillfälligt och lyssnar på en helt underbar låt <3
Alabama-Angels Aming us heter den, Lyssna på den. helt underbar <3

Ska snart dammsuga klart om jag orkar =)
Sen ska jag köra till Johanna tjugo i 5.. Ska följa med henne och kolla på ett hus =).. Skojit..
Sen kl 19 blir de massage för mig..härligt..

Ikväll ville älsklingen ha en myskväll så de blir de <3 Massa mys..
Älskar dig Patrik <3

Hoppas ni får en super bra dag
Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0