massage !

Vakna tidigt idag, Patrik skulle ju åka och jobba =/ trist..
men de har varit helt underbart med långhelg tillsammans <3.
Idag ska jag fortsätta städningen vi inte hann avsluta igår.. , sen ikväll ska jag gå och få massage, härligt =)
När jag kommer hem vid 8 tiden, ska vi bara ligga och mysa i soffan framför tv:n..

Nu ligger mysiga aladdin här bredvid och myser/sover.. Där finns inte mysigare hund än honom.. Alltid glad <3.
Sen du älskling kom in i vårt liv, har han aldrig varit lyckligare <3. Jag har aldrig sett honom så glad som han är när du är i närheten, han mår riktigt bra av att du är hos oss <3.
Jag också för den delen <3.

Jag älskar min patrik och min aladdin <3

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0