Min underbara sambo <3

Jag har världens bästa sambo <3
Den absolut bästa man kan önska sig, så mysig och god <3 ;)
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig älskling <3 Du gör mig såå lycklig <3
Tack för du är min <3
Jag älskar dig, / din sessis <3



I fredags jobbade jag 21-10.. När jag kom hem mös jag och älsklingen massa <3 Så mysigt <3
När kl var 15.30 körde vi in till Ystad, för att fira syrran som fyllt år och mamma på morsdag <3
En trevlig eftermiddag/kväll med massa gott <3
När vi kom hem kollade vi på TV en stund , sen klara jag inte av att vara vaken mer så vi gick in och sov <3
Så mysigt att vara nära min älskling <3

Idag händer det inte så mycket, vi har ätit frukost, och snart ska jag börja göra mig iordning och packa... Sen ska vi köra till coop för att handla mat till mig.. Ska ju jobba 12-22. Lång och varm dag.. Sen är jag ledig måndag och tisdag..

Men ni får ha en super bra dag
Puss och kram <3

Patrik, du är min hjälte <3
Jag älskar dig <3

aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0