mums...

skulle börja baka kanelbullar igår kväll men kom på att vi inte hade ngn jäst =/
trist..
somna väl vid 10 tiden... massa mys med baby <3
tack för en underbar kväll <3
vakna tidigt imorse, höll på med lite läxa, blev godkänd med min första uppgift =)

har varit på boan idag och handlat present till pauline <3.
haha, kommer bli skit kul när hon väl får den..

nu bakar vi kanelbullar, massa gott <3
jag ska ta tåget till ystad tio i 2, ska ha lillkillen en stund =)...
sen ska vi iväg ikväll <3 ska bli massa kul..

imorgon blir det jobb 14-22
söndag jobb 12-22
måndag = skola och jobb ...=/

ha en underbar dag <3
nu ska jag försöka få in min älskling i sovrummet och kramas <3
Älskar dig patrik.

aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0