mycket trevligt..

Igår åkte vi in till mamma för att slå in Paulines presenter =P...
Sen vid 4 tiden åkte vi till pauline, mycket trevligt... Vår coola present ;)
Där kom jag på idén att vi skulle sitta ute och äta eftersom vi skulle grilla.. Och det tyckte pauline och patrik lät som en jätte bra idé.. Men när gästerna väl kom så blåste de riktigt mycket och var kallt, men vi satt ute iaf tills vi ätit upp och de börja regna =/.. Tur vi hann äta iaf...
Satt uppe ca 1 timme sen gick vi ut igen för att spela kubb, tjejer mot killar.. Vi tjejer var 3 st och killarna var 5..
Men det gick super bra iaf...
Stod man på en sida vann man stod man på nästa så förlora man, helt sjukt..
Vid 9 tiden stack vi hem, aladdin hade inte varit ute på länge och jag blev skitkass i magen av mjölken i potatisgratängen =(
Jag somna kort därefter i soffan så min älskling fick hjälpa mig in i sängen när han skulle sova.. Tack baby <3 du är så söt..
Nu har jag snart varit vaken 1 timme, ätit frukost halvt iaf =P...
Ska snart springa ut med aladdin (regn idag) sen ska vi sticka till affären, måste hitta något att äta idag eftersom jag ska jobba mellan 14-22. =/..

Nej nu ska jag pussas med min kära sambo <3
Gud vad jag är kär, jag har verkligen världens bästa sambo/man.. Så underbar <3
Tack älskling <3
Jag älskar dig.

Tack gumman för en trevlig kväll <3
Längtar massa till midsommar för då ska vi vara här <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0