Nyss vaknat..

Jobba igår mellan 14-22... Känns väldigt länge men man ska inte klaga för idag kommer där en ännu värre dag..
Ska jobba mellan 12-22.. Så det blir en lång dag... Får hoppas de går fort...
Myste lite med baby igår kväll när vi kom hem, och vakna för ca 30 min sen...
Tack älskling för en underbar kväll <3
Nu sitter Patrik här bredvid och kollar på massa roliga bilder/filmsnuttar.

Jag får väl äta tidig lunch, får väl ta den om ca 30 min..
Måste springa ut med Aladdin först och raka benen, ska ju åka och bada idag med jobb =)
Ska försöka hinna pussas och kramas lite med Patrik också innan jag ska jobba..

Aja, hoppas ni får en underbar dag/kväll osv..
Jag älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0