pauline <3

nu snart kommer pauline hit och umgås med mig.. vi ska ut och gå en runda... får ju göra de så länge jag mår bra =) hehe..
Idag har jag varit i skolan, shit alltså.. vi förstår inte ens vår lärare, hon förvirrar en =/.. skit jobbigt..
men sen kom där in en utländsk kille som jobbar på akuten i ystad och läser... han har varit här i 1½ år och är skit duktig.. Av han lärde vi oss mycket mer.. Så nu ska han vara hos oss var lektion =D..
vi sa de till honom så..

var i skolan mellan 9-15 idag.. sen körde jag och älsklingen till bullen och bönan och käka.. massa gott..

men men, ha en super bra kväll...

Patrik ville att jag skulle skriva att han var bästaste <3
men det är ju en självklarhet för mig.. <3 han är min bästaste <3
Älskar dig Patrik..<3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0