Såja =)

Pauline kom hit, körde hem till henne för att äta frukost osv.. Då jag även tog min första "dos" av pencilin.. Sista tabletten smaka skit alltså.
Körde till ikea, påvägen dit börja jag må skit illa, smaka pencilin i hela munnen =/ och det försvann inte på hur länge som helst =/
Skulle egentligen ha hoppat in och jobbat natt också efter mitt eget pass men fick ringa och säga att de inte gick, ska ju ta pencilin ikväll också och då blir de samma sak =/ Så trist..
På ikea handlade jag:

  • Blommor
  • Krukor
  • Lampa
  • Ljus
  • 2 småsaker bara som inte är viktiga
  • En skål till min syster som hon ringde efter

Hittade en skitsnygg säng som jag vill ha =) Men älsklingen måste ju godkänna den.. hoppas
Efter ikea körde vi till boan och handla present till min syster som ska firas på lördag, där handla jag även morsdag present till mamma från oss barn =)
Hittade där en jättefin bänk som man kan ha i hallen (A)

Efter det körde vi och åt på bullen och bönan, där tog jag pannkakor =) mums.
Nu sitter jag här, tänkte göra lite arbete innan jag ska sticka och jobba.. måste ut med aladdin innan dess också.. Håller även på att tvätta lite.. 

Men men. hoppas ni får en bra dag/kväll. 
Puss och kram <3

Patrik, du är mitt ljus <3
Jag älskar dig fruktansvärt mycket. 
Du betyder allt för mig hjärtat <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

  
         den snygga sängen           den fina bänken      nya blommorna+krukorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0