svar!

Nu har jag fått svar på varför jag tar pencilin.. Mamma var hos läkaren idag så hon frågade.
Jag har början på magsår =/. Så det var inte så roligt besked =(
Får nog börja tänka på mig själv nu ett tag, så det inte blir värre. =)

var på årsstämma, det gick väl bra, men inga positiva svar =/ Endast 4 badrum av 51 blev godkända, alla andra är ikke godkända.. Och renoveringen blir inte föräns nästa år =/.
Frågan är om vi ens bor kvar här då men ja, vi får se.. Har du lite planer..

Ajja, nu är älsklingen ute med aladdin..
ska väl strax gå och sova, ska köra ifrån tomelilla tjugo i 7 imorgon =/..
Ska då gå upp till mamma en stund och umgås med henne och syrran och skitungarna :D
Sen blir det skolan 10-15.
När jag slutat skolan ska jag nog träffa Pauline en stund, sen när älsklingen slutar ska vi köra och storhandla =)
När kl blir 21 börjar jag jobba, till 10 på lördag..
Lång dag =/

Men men, sitter här med min cola beredd..
men ni får ha en super bra kväll

Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0