trist dag =(

Helgen har varit mysig <3
I lördags vakna vi ganska tidigt, sen stack vi in till Ystad för att kolla på barnen när de spela fotboll!
 =Fabian spelar fotboll...
 =Oliver spelar fotboll...

När fotbollen var slut stack älsklingen och styrketräna och vi andra körde till badhuset och bada lite... Riktigt härligt var de faktiskt...

 =Fabian duschar...
 =Oliver nyduschad...


När det var klart åkte jag och älsklingen hem, åt thaimat och kolla melodifestivalen =/ Har väl inte så mycket att säga om det, förstår inte hur folk röstar..jag menar, var finlands bidrag så dåligt att de skulle behöva komma sist? Nej verkligen inte, men ja.. Folk kan inte rösta, de har vi märkt..
Och Vårt bidrag ska vi inte prata om, 21:a plats.. Hmm..Skäms..
Älsklingen somna när de var röstningen så jag kom in till en sovande mysig älskling <3

Söndag: Vakna vid halv 8, tvättade lite... Sen stack vi till ystad och simma, riktigt härligt <3
När jag vakna la jag vår fläskfilé i marinad (min egna), så den skulle vara klar till vi skulle grilla.. var tänkt vi skulle göra det vid 5 tiden, rätt lagom.. Men när kl var halv 5 somna både jag och Patrik.. Vakna inte förän kl var tjugo i 6..
Gick ut och grilla, och det blev kanon gott.. Mums..
Efter grillningen tog vi de bara lugnt, jag börja baka mockarutor (lr hur de stavas) vid halv 9, var färdigt lite över 9... Hann inte smaka så mycket men lite gjorde vi, gott..
När vi grilla innan, så hade vi Aladdin med oss ut, han blev helt galen av elden.. Lite rädd blev han också, stackare <3

Sen har vi inte hunnit mer denna helg, jag är ledig hela veckan från jobb, jobbar hela helgen =(
Men ska gå till skolan denna vecka.. Som idag börjar jag skolan kl 2.. Ska ta bussen halv 12, i detta hemska vädret =(
Får se vad som mer händer..

Hoppas ni får en bra regnig dag =(
Puss och kram <3

Patrik, tack för en underbar helg <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0