underbara <3

underbara patrik har stuckit till jobb nu =/
Det riktigt pissregnar ute =(
Och underbara aladdin ligger här och sover stenhårt..Han är världens sötaste hund<3
Då har man semester nästa månad =) riktigt skönt..
Jag och patrik ska åka iväg, till lalandia med hans bästa kompis och hans flickvän.. Ska bli mysigt <3
Har inte riktigt bestämmt hur de blir med aladdin, men han ska kanske också åka på semester med min älskade svärmor =) De skulle upp till orsa och ville ha med honom dit... Såfall åker aladdin ca 1 vecka innan vi åker och kommer hem samtidigt..
Så ja, vi får se <3

Har ju väldigt svårt för att vara borta från aladdin =/
Nej nu ska jag gå och äta frukost, sen får jag väl göra mig iordning.. springa ut med aladdin och ta bussen till ystad halv 12!
Ska luncha med älsklingen idag...
Sen blir de faktiskt skolan kl 13.. Ska ha genomgång med fronter, efter de är jag ledig till den 18 maj när de stora sätter igång !

Hoppas ni får en underbart bra dag <3
Älskar dig Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det går säkert bra när han är borta :). Se det positivt, han får ju en chans att springa av sig och busa :).

2009-05-05 @ 14:20:52
URL: http://itsaboutmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0