Världens bästa syssling..

jag har världens bästa syssling =) Maria.. thihi*
Hon är en ängel!
Eftersom de är fult väder idag så vill jag ju inte köra moped ut till jobb, så hon ska köra mig =) hehe.. Massa trevligt.
Har varit på möte med jobb sen halv 9.. Är ganska trött nu så får hoppas vi hittar på något skoj på jobbet idag !
ajja nu ska jag gå och äta något,duscha, gå ut med aladdin osv !
Försöka göra en läxa också...

Hoppas ni får en super bra dag/kväll!
Puss och kram <3

Patrik, jag älskar dig med hela mitt hjärta <3
Aladdin, världens bästa hund <3
Familjen, Finns ingen bättre <3
Vännerna, hur skulle jag klara mig utan er <3

Föresten: Nu är de bestämt att Aladdin ska följa med svärmor till Orsa.. Ska lämna honom den 16 och sen hämta honom den 25.. Guud vad jag kommer sakna honom, min gulleplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0