1 oktober..

Idag är det oktober och det känns verkligen när man är ute...
1 månad och 8 dagar kvar tills jag och älsklingen har 1 år <3, 1 helt underbart år...

Vakna vid 10 idag, gick ut med aladdin, gav han mat, åt frukost och har nyss kollat våra bästa år.. Har en sådan grym smärta i magen :/. Hoppas det försvinner snart..

Idag blir det att diska och dammsuga... Hann ju inte dammsuga igår och mer disk blev där.. kul :(
Idag är jag lediga hela dagen och det ska bli grymt skönt.. Att slappna av... Längtar tills baby kommer hem <3. Saknar honom redan.. Älskar att ha honom hemma när jag har såhär ont i magen :(.. Han brukar alltid trösta mig :(, men nu får jag klara mig själv eftersom han jobbar.. Men han är väl hemma om ca 5 timmar :)..

Nej, nu ska jag gå och göra annat.
ha en super bra dag.
Puss och kram <3

Älskar dig Patrik, merän något annat <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0