Aladdins overall..

Aladdins overall är beställd på http://www.divinedog.se/ och kosta 269:- riktigt billigt :)

Idag blev här dammsugat :) äntligen.. och färdig städat i vardagsrummet :) Har badrummet kvar, men får nog ta de imorgon.. Om jag hinner.. Måste hålla på med massa arbeten imorgon, måste bli färdig :)..

Idag har jag bakat kaka med äpple ;) hehe.. Gott.. Till middag blev det stekt falukorv som är mindre gott och makaronstuvning :)

Ska gå och ta på mig riktiga kläder, och göra iordning mig, packa de sista innan idol börjar.. Hinner bara se det en liten stund innan vi måste köra till konsum och handla =/.. Trist.. men får se de på internet imorgon.. :)

Är hemma vid 10.30 imorgon, och då blir de väl att vila en stund, sen slå in morfars present, göra arbeten och sen kalas 18.00 :).

Ha en super kväll, nu ska jag gå och pussa min älskling <3 Sötnos..

Patrik <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0