God kväll..

Idag blev det merän dammsugning och diskning.. har haft en rejäl storstädning... Har hunnit klart med kök, sovrum och halva vardagsrummet... Ska ta hallen nu om en liten stund, det är så enkelt så det går snabbt :)..

Får fortsätta med min storstädning imorgon, då jag ska ta halva vardagsrummet, toaletten och balkongen..:)
Ska dammsuga då också för de hinner jag inte idag...
Ska snart påbörja thai maten som vi ska äta idag till idol <3. Mums..
Efter idol ska jag hålla på med skolarbeten lite, ska även hålla på med de imorgom efter städningen :)..
Ska jobba imorgon natt 21-10.. Låång tid, men massa pengar :)

Har skickat in en intresseanmälan på en ny lägenhget i Ystad, så nu får vi hoppas :)
Blev dock inget med de andra jobbet jag sökte =/ trist.. Så nu hoppas jag att jag ska få en natt tjänst där min syster jobbar :)

Ajja, ha en super bra kväll.
Puss och kram <3

Älskar Patrik, äntligen är han hemma och kan ta hand om mig,nu när smärtan är borta och anledningen kommit fram :)

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0