God morgon allesammans :)

Ja, då har man vaknat, rakat benen, duschat osv :)...
Tänkte strax gå och ta på mig, sen gå ut en runda med Aladdin..
Sen hade jag tänkt göra pannkakor om jag hinner ;) Mums...
Både som jag kan äta nu innan kl 11, och på jobb senare..

Ska som sagt jobba idag,börjar 13.15 i Ystad och jobbar till 22.00 ikväll...
Så jag måste ta bussen 11.27...

Igår var vi i skolan hela dagen.. Hade grupparbete, och de gick helt Ok, nu får vi bara hoppas de går lika bra när hon rättar de :)

Fick föresten veta mitt betyg i förra kursen, Människan socialt och kulturellt och det sluta med ett VG :) Nöjd med mig själv är jag.. :)

Nej, nu måste jag springa..
Ha en super dag..
Puss och kram<3

Patrik <3, Tack för att du är bäst, älskar dig så <3
Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0