God morgon...

Var vaken vid 07 imorse, gick och ducha med älsklingen, thihi :)
Men sen gick jag in och la mig i sängen för att läsa, men gissa vad emma gjorde?.. hmm, jo somnade.. Hann kanske läsa en 10 minuter.. Sen vaknade jag nyss..

Men det är konstigt för älsklingen gick och la sig igår 20.30, sen kom jag 30 min senare.. men men ;)
Nu är man uppe, och ska strax ge aladdin mat, sen springa ut med honom :)
Sen ta bussen halv 12 till ystad för att gå till skolan.. En ny kurs idag :)..

Igår när vi var i ullared, handla vi en hel del.. Jackor, kläder, julklappar, presenter, osv osv.. Fanns dock inte så mycket fina kläder till oss tjejer, men jag fick några tröjor. :)
Blev några tusenlappar fattigare iaf..
Var hemma i Tomelilla runt 17.00 och var himla trötta :)..

Jag har handlat en ny väska, och en ny plånbok :):) Lycklig.. Och fina är de också.. Matchande ;)

nej, nu måste jag gå och äta något litet..
Ha de så bra, skriver kanske mer ikväll.

Puss och kram <3
Patrik, tack för allt mys <3. Du är den bästa som finns.. Mitt hjärta förevigt <3

Aladdin, familjen och vännerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0